transmission hlr

Post support questions about your JD350 and newer crawler here
Post Reply
Martin Bergeron
MC crawler
MC crawler
Posts: 1
Joined: Sat Feb 24, 2024 9:06 am

transmission hlr

Post by Martin Bergeron » Sun Feb 25, 2024 7:14 am

Merci de m'accepter sur ce forum.
J'ai un jonh deere crawler 450 avec transmission HLR.
J'ai toute démonter la transmission sans faire attention au sens du shaff qui part de la cluch et qui vas au distributeur a tiroir au collecteur.
Ma question est quelle sens va le shaff les trou sur le shaff sont désaxé et il y a un A dans un bout. numéro du shaff T23898.
Last edited by Martin Bergeron on Sun Feb 25, 2024 3:56 pm, edited 1 time in total.

Hurlbutt
430 crawler
430 crawler
Posts: 74
Joined: Thu Mar 19, 2020 8:30 pm
Location: Alabama

Re: transmission hlr

Post by Hurlbutt » Sun Feb 25, 2024 9:41 am

The message translated by Google is:
Thank you for accepting me on this forum. I have a jonh deere crawler 450 with HLR transmission. I disassembled the transmission without paying attention to the direction of the shaff that starts from the cluch and goes to the distributor to the manifold. My question is which way the shaff goes, the holes on the shaff are off-center and there's an A in one end.

Je n'ai pas d'expérience pour connaître la réponse, mais je suis sûr qu'il y en aura une bientôt. À l'avenir, il serait préférable d'afficher cette question dans la section des modèles récents (Late model JD crawler technical support).
Bill

Jim B
350 crawler
350 crawler
Posts: 2094
Joined: Sun Nov 05, 2017 11:36 am
Location: western Maine

Re: transmission hlr

Post by Jim B » Sun Feb 25, 2024 3:11 pm

Bienvenue sur les forums.

Essayons de cerner un peu les choses, étant donné que les traductions ne sont parfois pas tout à fait exactes. Je vais essayer d’utiliser une application pour traduire cela en français.

Avez-vous le catalogue de pièces ? Si oui, avez-vous le numéro de pièce de l’arbre en question ? C’est la meilleure façon d’identifier que tout le monde regarde le même arbre. Si vous n’avez pas le catalogue de pièces, voici un lien vers le catalogue en ligne sur le site de John Deere.

450 tracteur à chenilles PC922

Avez-vous le manuel d’entretien 450 (numéro de publication John Deere SM2064) ?

Welcome to the boards.

Shall we try to pin things down a bit, given translations sometimes aren't quite accurate. I am going to try using an app to translate this to French.

Do you have the parts catalog? If so, do you have the part number of the shaft in question? That is the best way to identify everyone is looking at the same shaft. If you do not have the parts catalog here is a link to the online catalog at the John Deere site.

450 crawler tractor PC922

Do you have the 450 service manual (John Deere publication number SM2064)?

Hopefully I didn't mess it all up.
Jim

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 168 guests